سرخط خبرها

دخالت آشکار آذری در امور استقلال| تلاش برای رسیدن به صندلی مدیرعاملی!

  • کد خبر: ۵۰۶۶۰
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
دخالت آشکار آذری در امور استقلال| تلاش برای رسیدن به صندلی مدیرعاملی!
سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان هر بار که فرصتی به دست می‌آورد علیه مدیران باشگاه استقلال مصاحبه می‌کند. آذری درسال‌های اخیر تلاش‌های بی نتیجه‌ای برای تصاحب صندلی مدیرعاملی استقلال داشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سعید آذری که علاقه شدیدی دارد روزی مدیرعامل باشگاه استقلال شود وبرای رسیدن به صندلی مدیریت باشگاه استقلال تلاش های بسیاری در سال های اخیر انجام داده که همگی منتج به ناکامی شده اخیرا به بهانه دیدار استقلال با فولاد صحبت هایی علیه مدیریت باشگاه استقلال انجام داده است. آذری درحالی به بهانه اتفاقات بازی هفته دوم، باشگاه استقلال را به رفتاری غیرحرفه ای محکوم کرده که خود در اظهاراتی که علیه باشگاه استقلال و مدیرانش داشته آشکارا اصول حرفه ای را لگد مال کرده ودخالتی آشکار در امور مدیریتی باشگاهی داشته که او هیچ سمتی در آن ندارد.

 آذری در بخشی از صحبت های خود علیه مدیران باشگاه استقلال حواشی پیرامون مدیریت این باشگاه را عامل باخت این تیم در بازی با فولاد خوزستان دانسته وگفته:« شما (منظورش مدیرعامل باشگاه استقلال است) از دوشنبه هفته گذشته و با دعواهای مدیریتی خود باعث شکست استقلال شدید. از جانب شما، از خانواده بچه‌هایی که به آنها توهین شده است، عذرخواهی می‌کنم.» سعید آذری اولا با به بیان این جمله تمام زحمات تیم خودش را زیر سوال برده چرا که او صراحتا دلیل باخت استقلال را مسائل مدیریتی می داند نه برتری های فنی تیمش درحالی که همگان دیدند شاگردان نکونام از فرصت های به دست آمده خود استفاده حداکثری داشتند وبه نظر می رسید با تمرکز کافی وارد این پیکار بزرگ شده است.

 گاف بزرگ آذری شاید در ظاهر از چشم جوادنکونام و بازیکنان فولاد پنهان بماند واین جمله در لا به لای دیگر جملاتی که او علیه باشگاه رقیب به زبان آورده گم شود اما با اندکی توجه می توان فهمید که آذری نیز با این همه تجربه که خود بارها گفته 18 سال سابقه مدیریت دارد، از فن بیان مناسبی سود نمی برد و با به کار بردن چنین جملاتی تمام زحمات تیمش را زیر سوال می برد.

 موضوع دیگری که احتمالا آذری ازآن غافل مانده دخالت درامور مدیریتی باشگاهی است که او هیچ سمتی در آن ندارد. آذری با این دخالت چگونه همواره خود را مدیری تافته جدا بافته می داند؟ آیا رفتار او علیه باشگاه رقیب حرفه ای است و اساسا سوال مطرح است که اگر منظور آذری دعوای تلوزیونی چند روز پیش خلیل زاده و سعادتمند است، این مسئله چه ارتباطی به مدیران فعلی یا مسائل فنی بازی استقلال فولاد دارد؟

 البته روشن است که چرا آذری هربار به بهانه های بی ربط تلاش می کند نام باشگاه استقلال را به زبان بیاورد یا مدیرانش را زیر سوال بررد. آذری با اینکه اکنون مدیرعامل یک باشگاه صنعتی است وباید تمام هوش و حواس خود را به این باشگاه خود معطوف کند ظاهرا در نهان خود همچنان چشم طمع دارد به صندلی مدیریت باشگاه استقلال و به نوعی قصد دارد با زیر سوال بردن عملکرد مدیران این باشگاه دوباره نام خود را برای مدیریت باشگاه استقلال سرزبان ها بیندازد و برای خود جایگاهی ایجاد کند. به هرحال این قبیل رفتارها از سوی سعید آذری تکراری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->